Novinka
pondělí 03. května 2021

Letci vstupují do nové éry

Vzlétáme, éra přerodu je tu! Letňany zahalila dynamická identita, s níž se pojí také prostředí moderních a originálních webových stránek i další novinky včetně exkluzivních klubových předmětů. Vizuální proměna symbolizuje restart, kterým Letci prochází, a dotýká se také loga. Staré ikonické motivy zůstávají, křivky jsou však zahaleny v hávu moderny. Koncept pojí úspěšnou historii s očekáváními z perspektivní budoucnosti. Dveře do nové dimenze se otevírají...

Nová identita. Nové možnosti. Nová éra. Letňany vystavěly na úspěšné historii, která vnesla mnoho talentů do dospělého hokeje, futuristický koncept. Restart. Plánované inovace ztělesňují grafické proměny, jež se vážou i k dosud tradičnímu letňanskému logu. Nebojte, oblíbené vrtule v žádném případě nemizí!

„Někomu může delší dobu trvat, než si zvykne. Podle mě je však logo progresivní, jednoduché a moc se mi líbí. Doufám, že všichni změnu pochopí, čímž se posuneme dál," komentuje generální manažer Tomáš Divíšek. „Rozhodli jsme, že dáme Letňanům novou tvář a do nadcházející sezony nastoupíme v jiné podobě."

Další naprosto zásadní vizuální úpravou prošly také stránky klubu. Nová vizualizace pracuje s černou a vínovou barvou, elegantně je doplňuje světle modrými detaily. Webové rozhraní se výraznou koncepční aktualizací zařadilo mezi nejoriginálnější sportovní klubové weby v republice, má navíc zřetelné identifikační prvky, které propisují životy Letců přímo do grafické podoby.

Součástí designu jsou i funkční nástroje a struktura samotného webu. Je vytvořena jako co nejelegantnější a uživatelsky nejpříjemnější varianta v rámci osobitého a originálního námětu. Adekvátní prostor na novém rozhraní dostane zároveň podcastová série HOKEJ ZBLÍZKA, která se váže k řadě nových konceptů, i když byla premiérovým dílem představena již s předstihem.

Nekončíme! Ba naopak.

Zatímco objevování nových možností komplexního online prostředí necháme na vás, představit je nutné další fázi pokroku. Letci budou mít k dispozici merchandising, tedy klubové předměty, které úzce souvisí s integritou a zosobněním Letců.

„Klub jsme chtěli posunout dál, aby se stal tím nejlepším domovem pro všechny Letce. I merch k tomu patří. Jsem přesvědčený, že hráči, fanoušci a rodiče chtějí být součástí Letňan. Když někomu člověk fandí a drží mu palce, je hezké, když si od něj něco můžu koupit a mít něco na sobě," vysvětluje Tomáš Divíšek. „Pak o sobě takový člověk dá vědět ‚JÁ jsem součástí Letňan‘. Pracovali jsme na projektu přes půl roku a věřím, že se všem bude líbit.“

Obměnou logicky projdou také dresy, k dispozici bude ovšem i jiné klubové oblečení: třeba trička, mikiny a kšiltovky.

Letci zároveň navazují spolupráci s pražskou Spartou, která startuje v rámci projektových změn. „Letňany nejsou žádnou farmou, ale spíš partnerem," upřesňuje generální manažer klubu. Oba celky přesto mají stejného vlastníka.

Nová vizualizace je však hlavně symbolem pro změnu.

Éru, do níž Letňany i přes složitou koronavirovou dobu vstupují. Éru progresu. Další prvky, které zdokonalí chod celé organizace, zanedlouho přijdou.

Přejeme příjemný let do budoucnosti!

Čtěte také

Podcast hokej zblízka